Actualizaciones (0.10.5 - última)

Habla aquí de todo lo relacionado con Escape from Tarkov.
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Kipu
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Re: Notas Pre-parche 0.10.xxx (finales agosto)

Mensaje por Kipu » Jue Ago 02, 2018 1:37 pm

Ok, gracias por la aclaración.

Saludos. ;)

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kero
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Re: Notas Pre-parche 0.10.xxx (finales agosto)

Mensaje por kero » Jue Sep 06, 2018 1:13 pm

NO HABRÁ WIPE.

Añadidos:

Mejora de la sincronización de las puertas
Sincronización de las posiciones de los cadáveres
Sincronización de granadas ajustada
Mejora de la sincronización del botín que se deja caer en la ubicación
Sistema de configuración de control rediseñado
Un nuevo sistema rediseñado de interpolación de red (mejora la precisión del movimiento, reduce los retrasos, aumenta la detección de impactos)
La primera iteración del comportamiento mejorado del inventario del ataque (la disminución de los errores y la operación del inventario se bloquea)
Partes y modificaciones de armas para SA-58
Rifle Mosin Nagant
Nueva habilidad - Movimiento sigiloso

Ajustes de IA:

Ajustes del comportamiento del jefe cuando no te ha detectado
Se corrigió el error que causaba que varios bots se pararan en un punto mientras patrullaban
Se arregló el error que causaba que el jefe y su equipo se quedaran atrapados en la postura de lanzar granadas.
Mejorado la precisión de los lanzamientos de granadas para todos los bots
Se corrigió el error que impedía que los bots verificaran su entorno al detenerse
Los bots comunes ya no apuntan a la cabeza
Los bots que han escuchado el sonido de un tiroteo ya no miran hacia un objetivo potencial
Se corrigió el error que causaba que el bot buscara tu posición cuando solicitaba de supresión
Se corrigió el error que impedía que los bots recargaran mientras proporcionaban supresión
Ahora los bots no cargarán en combate hacia tí con armas descargadas
Se hicieron ajustes en la audición de los bots, ahora no ignoran por completo a los jugadores a sus espaldas


Optimizaciones:

Lootear artículos estará optimizado.
Optimización del rendimiento de las sombras.
Optimización del rendimiento de animaciones procedurales.
Optimización del consumo de tráfico de la red
Optimización de modificaciones de armas y modelos de armas y grupos LOD.
Optimización al spawnear un personajes en la Raid, reducida la frecuencia y severidad de las congelaciones al spawnear.
Se corrigieron varios errores que causaban otros casos de congelación.

Arreglos:

Correcciones a ubicaciones:

El bordillo cerca de la nueva gasolinera que solía desaparecer.
Se corrigió el problema de los jugadores que se ponían detrás de la puerta en la salida de pago con un todoterreno en Customs.
La salida como Scav en Factory ahora no se superpone con la caja fuerte
Se corrigió la geometría de las sombras en uno de los huecos de pared en el Resort
Se arregló el agujero entre algunas cajas de Factory que podrían atascarte
Arreglado el loot, zonas de misiones y bugs en Factory de noche
Corrección de errores en la gasolinera de Customs
Corrección selectiva de la geometría detrás del dormitorio de dos pisos en Customs
Se arregló el hueco que te bloqueaba en el Resort, en el segundo piso del ala oeste
La puerta de la torre Shoreline ahora se puede abrir en ambas direcciones
Ajuste de los puntos de spawn de Woods para evitar la proximidad excesiva del spawn
Correcciones hechas a la caja de granadas en Woods
Se arregló la puerta de Factory que estaba causando el error de invulnerabilidad
Puntos de spawn ajustados en Customs
Corregidos errores del algoritmo de spawn que a veces causaban spawns tardíos y demasiado cercanos
Se agregaron nuevos puntos de loot y contenedores en Shoreline

Arreglos de interfaz: **

Superposición de pantalla fija que a veces ocurría en la pérdida de conexión del servidor
Ahora el botón de revertir solo restablece la pestaña actual de la configuración
El puntero no desaparece en la pantalla de modificación de armas
Se corrigió el aprendizaje de bloqueo suave del tutorial al hacer clic en Volver
El inspector de armas ahora muestra la exactitud correcta del arma
El cambio de resolución ahora requiere una confirmación
La configuración ahora permite borrar la combinación de teclas asignada
La acción de equipamiento rápido (ALT + LMB) ahora reproduce un sonido apropiado para el elemento equipado
La combinación de dos pilas de rondas ahora reproduce un sonido de movimiento de munición
Ahora es posible cancelar la edición de controles
El efectivo de la pantalla de recompensas ahora va a ocultarse en CTRL + LMB
Si se realizaron cambios en la configuración, se muestra una ventana de confirmación
Los artículos consumibles agotados ahora desaparecen de la barra de acceso rápido
El recuento de la muerte ahora se actualiza en las estadísticas después de la Raid
Se corrigió un error que mantenía el enlace de los elementos incluso después de que se movieron a un cadáver
Los temporizadores no se mueven ahora (cambiados a una fuente monoespaciada)
Pivotes centrados del artículo
Mientras busca contenedores y cadáveres, ahora puede ver cuánto espacio ocupan los artículos que aún no se han descubierto
Arreglos visuales:

Ahora la vegetación no está desactivada independientemente de la configuración de Nvidia Inspector
Si hay una linterna conectada al arma, la base del arma no proyecta una sombra
Se quitó la franja blanca del HAMR mientras se apuntaba
La densidad (brillo) de la luz volumétrica de los reflectores se reduce a la mitad
Shader mejorado para viseras de vidrio
Se corrigió un error visual de la luz estroboscópica de la hierba durante la lluvia
Se arregló el error que a veces hacía invisible la explosión de una granada
Se eliminó el efecto de destello del sol desde las miras reflejas y los alcances
Se corrigió el error relacionado con el cambio de FOV que ocasionaba problemas al mostrar los ámbitos y las miras réplicas.
Se corrigió el error relacionado con el cambio del campo de visión que causaba que las armas dispararan de forma incorrecta en relación con las retículas de los reflejos
Deslumbramiento láser corregido, ahora ocurre si el rayo se dirige directamente a los ojos del personaje
Se ajustó la intensidad de reflexión en los materiales de los objetos durante el tiempo nublado o lluvioso
Las gotas de lluvia ahora no desaparecen de las manos si el personaje recibe un disparo
Rectillas negras fijas de ciertas vistas
El sombreador de visera ahora se muestra correctamente en la niebla
Se corrigió el error de la óptica Elcan que permitía acercar el zoom perpetuamente
Se corrigió un error que causaba que la iluminación del alcance nocturno desapareciera al apuntar al vidrio
Corregí algunas inexactitudes y problemas visuales con el movimiento y las animaciones de los personajes en tercera persona
Se corrigió una notable desaparición de las luces de otros jugadores, según la perspectiva y la distancia
Orientación de retícula fija en las miras reflejas montadas en posiciones alternativas
Se corrigió el error que hacía invisibles las retículas visuales reflejas en el humo
Mejora de la representación de los equipos en los personajes (especialmente en Scavs) - recorte reducido



Arreglos de varios errores:

Error al lanzar granadas desde la barra de acceso rápido
Error al mover rápidamente la munición del escondite al inventario abarrotado
Varios errores del servidor que causaban desync
Varios errores de cliente que causaron la caída de FPS
El error que apareció en el enlace y el uso de la clave de la consola
Error al mover un objeto a otro contenedor cuando se vincula
Error que deshabilitó la interacción de puerta en modo fuera de línea después de un solo uso




Miscellaneous fixes:

Se corrigieron varios errores que causaban problemas al registrar visitas
Tasa de fuego fija vinculada al problema de FPS
Se corrigió un error que permitía a un personaje ponerse de pie mientras estaba debajo de algún objeto
Corregido error con objetos desechados que caían por el piso
Error que rompe la interacción con puertas y contenedores si el jugador tiene una granada en la mano
Se corrigió el problema de la penetración incorrecta de cascos y viseras
Dejar el ataque ahora se cuenta en las estadísticas
Error que hizo que el personaje se atascara en la geometría de nivel después de volver a conectar
Error con la interacción repetida de la puerta en un intento de violación
Error con parte de las celdas restantes sin buscar
Error que cambió el recurso restante del botiquín de primeros auxilios pasado
Error de registro de daños Error que provocó que las manos se congelaran con un alfiler de bloqueo en ellas si la granada con el alfiler eliminado se cambiaba por otra cosa
Se arregló el error que tenía todas las habilidades de los personajes para maximizar
Se corrigió el error que a veces causaba que los golpes del brazo no se registraran
Se corrigió el error que hacía que las armas descartadas rebotaran
Se corrigió el error que causaba que el jugador permaneciera en la pantalla de emparejamiento luego de hacer clic en el botón "volver" mientras cargaba la ubicación, incluso después de reiniciar la sesión.
Se corrigió el error que hacía que el kit médico no se pudiera usar si un jugador se lesionó durante el tratamiento
Recorte de geometría fija de las miras en la cámara, si las armas tienen una mira instalada en un ángulo de 45 grados
Se corrigió el error que permitía a los jugadores guardar sus pertenencias después de golpear hacia atrás cuando la implementación en la ubicación ya había comenzado.
Se corrigió la incapacidad de atravesar una puerta de lado
Capacidad fija para saltar por el techo o el dormitorio hasta el piso superior con un salto regular y fuerza nivelada
Ahora es posible mover cosas para la venta a un comerciante arrastrándolas
Se solucionó el error que impedía descartar elementos del alijo
Se solucionó el error que hacía que los cuerpos se movieran un poco después de la muerte
Se arregló la falla del cadáver del personaje desapareciendo después de volver a conectar
Filtros foregrip cortos con tapa fija MTU002 para SOK-12
El fuego a ciegas ya no te permite disparar a través de las paredes
Error con la apertura repetida de la puerta, que podría hacer que se abra por el otro lado
Error que impidió que el jugador produjera los sonidos de la muerte mientras estaba en primera persona y tampoco hubo golpes audibles
Se arregló la manipulación de la tercera persona cuando un personaje se prepara para lanzar una granada.
Corregido error con las manos retorcidas con material doblado o en contacto con la pared u otros jugadores
Se corrigió un error de la misión 1 de "Jardinería", donde no se observaba la condición "Sobrevivir y salir de la ubicación"
Error con un jugador con las manos vacías que no puede cambiar las armas y usar el equipo después de un rápido golpe cuerpo a cuerpo durante el lanzamiento de la granada
Varias correcciones de habilidades Varias correcciones de equilibrio menores





Cambios:

Los filtros de comerciante ahora ocultan todos los artículos que no están incluidos en el filtro La armadura que la valla no pudo vender ahora se elimina más rápido Se eliminó la animación del personaje que se acercaba a las puertas, capotas, contenedores de botín, a excepción de golpear puertas hacia abajo Se agregaron entradas de configuración para capturas de pantalla y consola Brillo mejorado de algunas retículas de mira reflejas Si caminas hacia la pared o hacia otro personaje, el arma se levantará más tarde. Primero, se tira más cerca del cuerpo En la muerte de una tercera persona, el arma ahora no se queda en las manos, sino que cae como si se tratara de una honda. Ahora los cuerpos que caen de los muertos toman en cuenta la velocidad de la bala Al presionar ESC en el menú de configuración después de realizar cambios en la configuración, se le preguntará si desea guardar o descartar los cambios. Si un jugador abandona el ataque (abandona el juego a través del menú ESC, no a través de la salida), su personaje muere en el servidor (no es el caso con la pérdida de conexión) Reducción de la frecuencia de los sonidos de trueno Ahora el vidrio no se rompe cuando estás pasando cerca de él Se agregó más información a algunos de los mensajes de error


traducido por MrXavito
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Re: Actualizaciones (0.10.5 - última)

Mensaje por kero » Vie Nov 02, 2018 1:59 am

Dear Escapers!

Our team is working hard to get the 0.10.5 patch ready.

Right now we present you the Preliminary Patchnotes for this update.

Enjoy!

Added:

Flea market. An advanced economy addition to EFT, adding the opportunity of free trading between players.
Now you can offer any pre-examined items for sale, and purchase any goods from other players.
By leveling up your own standing, you can offer more items and get more additional benefits.
The Flea market system includes an advanced search engine, a wish list and other convenient features for easy use with the new system
A new encyclopedia - handbook is available now, it shows already examined items. In future, the functionality of this feature will expand.
First iteration of player’s rankings
Animated food and meds consumption (not a final iteration, animations will be refined as well as adding new ones.)
Bullet hits will drain stamina by different algorithm (a quantity of stamina taken depends on bullets’ damage, a bulletproof vest presence and so on).
Ability to place players’ tags in a containers in the stash
New Mechanics’ quests, “Tarkov Marksman” series (new quest mechanics also).
MP7A1 SMG.
21х9 monitor support.
Blunt damage now depends on a armor class and bullet penetration ratio.
Ergonomics is now calculated in a different way, mods values are added to the characteristics of the weapon that they are placed on. The skills and armor penalties are still added as a percentage. The final weight of the weapon influences the characteristics of the ergonomics. Aiming speed, weapon sway, alignment of the line of sight, loudness of equipment noise when aiming depends on the characteristic of ergonomics.
New mods for Mosin rifle:

DELTAC Mosin Nagant Mini-Mag Muzzle Brake
TacFire Mosin Nagant 91/30 Bolt-On Tanker Style Muzzle
Mosin Nagant 91/30 Clamp On Muzzle Break
Mosin Nagant 91-30 Muzzle Brake
DELTAC Mosin Nagant Receiver Scope Mount With Bolt Handle
AIM Sports Mosin Nagant 91/30 Scope Mount MNG
AIM Sports Mosin Nagant Tri-rail MNGTM
14.TacFire Mosin Nagant M44 And 91/30 Pistol Grip Black PGMN-B
ATI Mosin Nagant Monte Carlo Stock Black
ProMag Archangel OPFOR Magazine 7.62x54R 10 Rounds Polymer Black AA762R 02
AIM Sports Mosin Nagant Buttpad Extension PJNG05
AA9130-DT - Archangel Opfor Precision Rifle Stock for Mosin-Nagant M1891 and Variants- Desert Tan
AI improvements:


An iteration of AI behavior and shooting improvements. Now AI behavior should become more realistic and eliminate most of the cases where they behaved strangely. This should lead to an increase in the effectiveness of their behavior as well as making it more predictable. The AI behavior will be refined based on statistics and your feedback.

Improved decision-making system for taking cover, shooting from a place, going backwards, bend shooting and reloading.
AI will try to take cover if he sees the enemy or if someone opens fire at him.
Improved security check cover system.
Improved cover sniping behavior.
Improved AI hearing system.
Improved AI behavior, while using different types of weapons. Shots with shotguns and pistols will be attempted at a close range.
Added an attempt to hide from a player in a dangerous situation.
AI frag and stun grenades throwing system has been improved.
Now bots will aim longer and less accurately while moving.
Shooting, adjustment fire, visibility, hearing, reaction and a number of other parameters are changed.
Fixed various bugs when the AI is running at the player.
Fixed. Shooting in the player at the point-blank range, while standing in a player
Other various bugs fixed.
Fixes to locations:

Interchange, AI can now see through the revolving doors of the main entrances.
Woods, the place where the character can get stuck is fixed (at the Sawmill, near the bench)
Woods, place where the character could lay under the water is fixed (near the scav resting place)
Woods, bunker gap is closed
Interchange, billboard that did not display bullet holes is fixed (IDEA market)
Visual fixes:

Fixed SSAO strobing effect
The optics image is now drawing while aiming only
Black line glitch for flashlight on Factory is fixed
Fixed:

A rare bug when a hit on a character could not be counted is fixed
One of the game crashes while map loading is fixed
Now the player cannot shoot, while the animated action was started from the inventory (for example, discharging, loading weapons)
The statistics display corrections.
Errors occurring while playing on the Woods map
Looped jump bug fixed from the third person view, whilst geometry is blocking the players’ jump above.
Corrected description of B-10M handguards
A bug with optics mode changing while shooting blind
The weapon icon hanging when transferring it while removing a weapon from the main weapon slot.
The sound of searching in various containers on the locations (it was only playing in one earpiece before)
A Bug that blocking interaction with weapons, while changing weapons at the time of a grenade throw
A bug that didn’t display the pain effect, while running with broken legs with painkillers effect.
A bug when the status “Killed in action” was transmitted if a player deserted a raid (Exit the raid using the menu button)
A bug with a character stuck in the pose of “inventory opened”, from a third person view, if you discharge the weapon and start to reload it while opening the inventory
Changes:

Quest experience amount is increased.
Rebalancing of weapon mods (ergonomics, recoil).
The prices of some items, the cost of repair is changed.
First person helmet ricochet sounds are fixed
First person dying sounds are fixed
The first iteration of players' nicknames censoring; we plan to improve it in future.
“READY” button on the screen, after location selection was added.
Now the action “Run” and “Hold your breath” are divided into different keys.
You can now change the “dispose” key assignment (DELETE by default).
Now it’s possible to rebolt bolt rifles later (after sending the bullet to the chamber, after firing with a sliding bolt rifles) while releasing the right mouse button.
Now it is possible to activate several actions set to “hold”.
Breath holding is now appointed on the Left Alt button by a default.
Added a second column for key settings; now you can assign one action to several keys.
Iron sights have realistic zeroing
Added “Lazy Load” of dialogs list for a large amount of dialogs. Increases interface performance.
Now when the pre-order pack is improved, the difference in equipment will be sent via game mail, if the player already has an account.
In the weapons inspector, recoil info is now divided into horizontal and vertical.
Press packs are now equal to EoD packs
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Re: Actualizaciones (0.11!)

Mensaje por kero » Sab Dic 22, 2018 5:08 pm

NOTAS PRELIMINaRES DE LA 0.11:



Dear Escapers!

We are glad to present you the preliminary patchnotes for the upcoming 0.11 patch!

THERE WON'T BE A WIPE

Added:

- New location: Laboratory

The underground laboratory complex Terragroup Labs, is a secret facility beneath the centre of Tarkov. Officially, this research center does not appear on any lists and, according to fragmentary data, it is engaged in the studying, testing and modeling in the fields of chemistry, physics, biology and high technology.

As this location is considered to be closed, it has special types of extractions. New mechanics imply the need to meet certain conditions for the activation of the extraction. It is possible to activate extractions more covertly, discreetly, thereby reducing the chances of detection by raiders; or loud, what will lead to activation of laboratory announcement systems and will attract raiders to the source of noise. Raiders are a special kind of pve Scavs. It will be impossible to play as Raider.

- New offline mode interface with more flexible settings for: bot’s difficulty, number, the ability to activate bosses, or arrange a war between the Scavs, and with an additional mode "Tagged and cursed", when all Scavs want to kill you, etc.

- New Scav boss Killa at Interchange

- Expansion of Customs

- New quests for all traders (21 in total)

- New skill “Search”, which increases speed of searching bodies

- A new type of consumable items “Stimulators", which temporarily improve the level of skills of the character, its characteristics and also can have negative effects.

- Additionally, some medications now have a usage resource, e.g. blister of analgin tablets can be used 4 times.

- Added the ability to pick up all insurance refunds in one mail, this also works for multiple mails from flea market.

- New feature of melees, now it will be impossible to pick up a melee weapon from dead PMC’s

- Now, the magazine check animation shows you the type of top cartridge

- Now, when greeting, (if you get close to another character and press Y) the player whom you greet, sees your nickname in the notifications area

- The letters from the flea market now show the name of the sold goods

- Added new bar that shows total cost of all gear in Stash

Weapons and attachments:

- ADAR-2-15

- HK416 A5

- RPK-16

- Remington 700

- Different variants of Mosin rifle

- Various weapon attachments, more than 80 in total (Including for P226 and TT)

Melee weapons:

- Entrenching tool MPL-50

- Bayonet 6h5

- Tactical sword M-2

- Hatchet Crash Axe

- Machete SP-8

- Grylls Ultimate Fixed Blade knife

- Ice axe Rebel Adze Axe

- Axe X7

New equipment:

Night vision goggles:

- Night vision goggles NVG-10T

- Night vision goggles Armasight N-15
- Night vision goggles GPNVG-18

Headwear and helmets:

- Skull Lock Armasight NVG mask

- Helmet Maska 1Sch + Armored face shield

- Helmet PsH-97 "Jeta"

- Helmet SsH-68m

- Firefighter helmet ShPM

- Helmet Crye Precision Airframe Tan

- Additional armor Crye Airframe Ears

- Additional armor Crye Airframe Chops

- SLAAP module for FAST MT helmet.

Glasses:

- Safety glasses Pyra Pyramex

- Safety glasses SI M Frame

Headsets:

- Active headphones Peltor Tactical Sport

- Modified Headset Peltor ComTac 2

Body armors:

- Assault vest 6B13 (digital flora)

- Assault vest 6B13 (flora)

- Assault vest 6B23-1 (digital flora)

- Assault vest 6Б23-2 (mountain flora)

- Highcom Trooper TFO Body armor (multicam)

- ZhUK-3 body armor (Press)

- ZhUK-6a body armor

Tactical vests:

- Vest with armor plates 6B5-15

- Vest with armor plates 6B5-16

- Harness Belt-A + Belt-B

- Plate carrier Wartech TV-110

- Plate carrier ANA Tactical M1

Backpacks:

- Paratus 3 Day Operator's Tactical Backpack

- Blackjack 50 backpack

Other items:

- Magazine’s case

- Kappa secure container

- Items case T H I C C

- Case for dog tags

- Mr. Holodilnick bag

- New ammo boxes

New ammo:

- 12x70 RIP

- 5.45x39 mm 7N39 "Igolnik"

- 5.56x45 mm Warmage

- 9x19 mm RIP

- 9x39 mm 7Н12 BP

- 9x39 mm 7Н9 SPP

- New barter items

New consumables:

- Bottle of "Aquamari" water with integrated filter

- Mayonaise jar “DevilDog”

- Can of Sprats

- Stimulators

Optimizations:

- Rain script optimizations //Freezes caused by rain script

- Fixed freeze during magazine change in inventory //Freeze in GUI during mag change

- Fixed freeze during magazine change //Freeze during magazine change

- Various optimization fixes, calls in each frame / / Eliminate allocation in each frame

- Different graphical optimizations (shadows, light)

- Other bug and freeze fixes, which could cause stuttering


AI improvements:

- Added new behaviour type and new appearance for AI at Laboratory

- Improved AI with long barrel weapons behaviour, to take appropriate cover.

- Improved AI behaviour if the visual contact was broken, they will rely on hearing

- Improved AI armed with shotguns behaviour, changed their accuracy

- Corrected difficulty, AI hearing and some other parameters

- Added new Scav taunts, now they can react to: Broken hand, Broken leg, Friendly fire from behind, Superior force of the enemy, Low health

Fixed:

- Fixed bug which allowed player to move while crouch with running speed

- Fixed invulnerability glitch with the bio toilet doors

- Fixed invulnerability glitch with the office door at Factory

- Fixed bug of shell asynchronous with AI, armed with pump-action shotguns

- Fixed bug with out-of-sync inventory when throwing the grenades

- Fixed a bug in which the character could not use weapons in the raid, at the beginning of the raid or picking up weapons from another character

- Fixed a bug that played the animation of any action several times when multiple buttons were pressed to activate the action

- Fixed one of bugs, that blocked the extraction through ZB-012 at Customs

- Fixed a bug with the position of AI corpses, who threw smoke grenade

- A bug that allowed you to find out the number of rounds in the magazine (if it’s not full and not empty), by moving cartridges over the magazine in the inventory

- Fixed bug with prices display on the trading screen, on resolutions 21: 9

- Added blocking of interaction with weapons in inventory while reloading

- A bug that blocked items in the container when you double tapped search button

- Bug, putting a backpack in a backpack, leading to the impossibility of interaction with backpacks

- Minor localization fixes (spelling errors, missing items, menu and weapons names)

- Fixed too short breathing sounds while wounded in USEC voice acting

- Fixed Holosun HS401G5 laser designator display

- Fixed stats bug that caused kill counter to count Scav kills as “Player 0-10 lvl kills”

- Melee kills are now counted in quest progress

- Various visual fixes in interfaces


Fixed errors:

- Error with repair menu, that appears when you try to close menu with the ESC button

- Error, that appears when you push the “Place lot” button in the flea market

- An error occurs when you add a user from friends to the ignore list and re-enter the game

Changed:

- Now it is impossible to pick up dog tags from members of your group

- Extended scrollbar on some screens

- Deleted traders who cannot repair items from repairing menu

- Balancing changes of body armor, plate carriers

- Changed the base prices on some products
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